Cool Kidz

Cool Kidz 4-6 år
Cool Kidz 4-6 år er en introduksjon til dans. Dette er en lekbetont time hvor vi trener motoriske ferdigheter sammen med opplevelse av bevegelse.
Vi jobber med romfølelse, kroppsbevissthet, koordinasjon og rytmeforståelse til kjente barnesanger og andre sanger.
I Cool Kidz er innholdet i klassen knyttet opp mot dansesjangere som hiphop, jazzdans og moderne dans.

Cool Kidz
Cool Kidz morsomme og lærerike danseklasser med innslag av ulike dansestiler. Det kan være hip hop, jazzdans, showdans, musikaldans, moderne dans/samtidsdans og/eller kreativ dans for å nevne noe.
Hver enkelt lærer setter sitt preg på timen, og tilpasser undervisningen til elevenes nivå og ønsker.
Timen vil bestå av oppvarming, ulike tekniske øvelser, koordinasjon, ulike trinn og kombinasjoner, styrke og bevegelighet, samt  koreografi. Kreativitet og samarbeid er også i fokus, samt mestring og danseglede!

Anbefalt antrekk:
Mykt, behagelig og bevegelig tøy. For eksempel tights/treningsbukse/joggebukse og t-skjorte.
Sokker, sklisokker eller joggesko for innebruk.

• Camilla Olsvik Rangel
  • Brage Nordang

Velg ønsket tilbud og trykk påmelding: