Skip to main content Skip to footer

Lærere

Georgy Kalmykov

Georgy Kalmykov er født og oppvokst i Russland, St.-Petersburg, og har utdanning fra Russisk Musikkakademiet i Moskva og Musikkonservatorium i St.-Petersburg. Han har mye erfaring som utøvende trombonist i symfoniorkestre, blant annet 10 år i St. Petersburg stats symfoniorkester "Klassika", og i blåsekvintetten "St. Petersburg". I 1994 tok han 3.pris i en Internasjonal konkurranse for messingblåsere i Niznij Novgorod (Russland). Georgy har også jobbet som musikkpedagog siden 1990.

I 2004 flyttet Georgy til Norge, og har siden jobbet som freelance musiker, messinglærer og dirigent til forskjellige skole og voksenkorps. Han har et sterkt engasjement, og brenner for at barn og unge skal få utvikle seg og blomstre som musikere og mennesker og rett og slett å bli glad i musikk

Kontakt:

Email: georkal70@gmail.com