Lærere

Heidi Synnøve Lien

Heidi er en blid dirigent som brenner for å spre musikkglede! Hun er utdannet ved Universitetet i Oslo, hvor hun studerte mastergrad i musikkvitenskap, samt praktisk-pedagogisk utdanning. For tiden driver hun også med utdanning i skolekorps-dirigering ved Ingesund Musikhögskolan. Heidi er opptatt av at musikantene i korpset skal oppleve ekte musikkglede, og at korpset skal være et inkluderende og trygt sted å være.
Heidi begynte som dirigent i korpset fra januar, og jobber også i to andre korps. I tillegg er hun også fløytelærer. Hun ser på seg selv som svært heldig som får jobbe med noe som hun brenner så mye for!

"Jeg gleder meg masse til å bli kjent med alle musikantene, og til all musikken vi skal spille sammen!"

Kontakt:

Email: heidi.synnove.lien@gmail.com