Hip Hop

Hip Hop 5.- 7. klasse:
Her blir elevene introdusert til hiphop-kulturen gjennom historie og musikk. Vi jobber med grunnleggende teknikk og har fokus på tyngde, koordinasjon og flow. Vi jobber også med utrykk og stil som formidler hip hop-kulturen.

Hip Hop 8. klasse:
Her blir man mer kjent med hiphop-kulturen og går mer i dybden. Vi jobber med  teknikk og har fokus på tyngde, koordinasjon og flow. Vi jobber også med utrykk og stil som formidler hip hop-kulturen.

Hip Hop Ungdom fra 9 klasse:

På dette nivået er fokuset på å kunne formidle hip hop dansen gjennom uttrykk og koreografi. Vi jobber med grunnleggende teknikk og har fokus på tyngde, kraft, koordinasjon og flow. Elevene får jobbe kreativt og utforske egen stil og eget uttrykk gjennom freestyle.

Anbefalt antrekk:
Mykt, behagelig og bevegelig tøy. For eksempel tights/treningsbukse/joggebukse og t-skjorte.
Sokker eller joggesko for innebruk.

• Camilla Olsvik Rangel
  • Brage Nordang

Velg ønsket tilbud og trykk påmelding: